Alle ved, at hyldepladsen er ynkeligt lille. Det betyder, at hvis du ønsker at lykkes i internet markedsføring, skal du drage fordel af alle mulige midler til at øge din virksomhed. Du er nødt til at udnytte, hvilke ressourcer du har, så du kan maksimere dit salg og overskud. Men hvad er en varevogn?
Nå, i en tidligere artikel Sådan starter du en Online Business jeg diskuterede tanken om en støvsuger Væsentlige en VAN er som en støvsuger eller en bil renere. En internet marketingmedarbejder kan bruge en VAN (eller flere VAN’s) til at sælge både mere end én e-bog, som er, hvordan det er typisk gøres i internet markedsføring. Jeg vil uddybe dette lidt længere, når vi bevæger os fremad.
I den foregående artikel Sådan starter du en online-forretning, jeg kan have været i stand til at hjælpe dig med at komme i gang, hvad den virkelige gør-det-selv grand plan er for din online-forretning. Nu, fordi denne artikel er skrevet for at hjælpe folk i gang online, jeg har tænkt mig at dele med dig noget, der er meget vigtigt.
En VAN er et almindeligt værktøj, der kan bruges til at automatisere en stor del af din online forretning. Nogle mennesker betragter det ikke som et automatiseringsværktøj. Som en online internet marketingmedarbejder har du nogensinde gjort noget, der kræves automatisere noget? Hvad var det nu? Mest sandsynligt har du manuelt gjort noget som at sende en e-mail til J dømme erhverv mødes point, hvis du gjorde e-mail marketing. Du kan sikkert ikke huske, hvor sidste gang du fik sendt dig et af de grønne breve, der bad dig registrere dig.
Så vær ikke genert. Lektion 1: Gør det i stedet for denne manual manuelt. Dette bør kun automatiseres, hvis det er for tidskrævende at gøre det. At skulle betale nogen for at gøre noget, du selv kan gøre, er spild af tid. . . medmindre du har tid til at sidde i et motionscenter på samme tid. Dette er en af grundene til jeg plejede at tjene penge nok gør, hvad jeg gør, mens du arbejder i et motionscenter.
At have din egen virksomhed, der kører sig selv, er den bedste brug af din tid. Du kan starte din virksomhed ved at konfigurere dit skrivebord med din autoresponder og følge dine kundeemner hver dag gennem den række e-mails, der følger dem på din salgstragt. Fra tid til anden kan du sælge et af dine produkter til nogen, der allerede har foretaget et køb fra dig. Også, at tilbuddet er ikke baseret på det første salg … den person, der købte fra dig i går, kan stadig være på din liste.
At have dit eget produkt er en måde at gøre et par ekstra dollars til at sikkerhedskopiere din første indsats i internet markedsføring. Det giver dig den ekstra fordel ved at have en liste over potentielle købere at markedsføre dit produkt til. Tænk bare på, hvor du kunne tjene mere end $ 100.000 om året, hvis du havde 20.000 betalende kunder.
Når du har opbygget et forhold til dine kundeemner, og de køber fra dig et par gange, kan du henvende dig og sælge dem på dine backend-produkter for at gentage processen. Men bundlinjen her er, at du ikke kan tjene nok penge i din nye virksomhed til at opretholde dig med at købe flere og flere produkter.
Nu kan du begynde at se det store billede. Husk, at jeg ikke praler af dig. Jeg forsøger kun at motivere dig til at begynde at handle og faktisk tage det første skridt. Den næste, du laver.
Hvis du tænker det aldrig kommer til at arbejde så har du aldrig noget værd at give op. Men tænk bare, hvis du handler nu alt hvad du skal gøre er at komme med et produkt, og dit websted vil være live og kører med besøgende til at købe.